❤ Fairy Land ❤
About Me Entry Contact Me Blogskin

Alhamdulillah :)
Khamis, 14 Mac 2013 • 6:22 PG • 0 comments
Assalammualaikum . . .


holllaa ebelibadi . *ahhaa , macam ramai je :p* syukur alhamdulillah still bernyawa lagi dan dapat  mengupdate blog even dah sebulan terbiar camtuu jee . ahh , takde orang kesah kan ? :p 

so , harinie nak cerita pasal job sekarang . alhamdulillah , dah sebulan kerja kat situ . haa , kat mane ? kat MK Berkat . apebende tuu ? kilang kerepek . ahhaa , ha'ahh . aku kerja kat kilang kerepek jee . oke la kan , ada laa jugak duit masyukk even sikit jee . takmacam kat Malinja dulu . kat sini gaji separuh jee dari kat Malinja . kalau diikutkan , dua bulan gaji kat Malinja dah boleh beli satu DSLR even yang cikai jee . 

k , sekarang aku nak cerita a.k.a describe pasal semua pekerja kat MK Berkat . *macam takde benda lain jee yg nak dicerita* :p


>> cik mon :
dia nie bos . dia ramah . takbanyak berkira sangat dengan pekerja . act , dia ni sepatutnya dah macam pangkat atuk . yelaa kalau paggil cik , macam agak muda jee . ehh , perasan muda letew cik mon . ahhaa :p *tak memasal kang kena potong gaji* . dah semua panggil cik , so aku ikut je laa kan :)

>> cik yah
dia nie isteri cik mon . bos jugak laa kan . dia nie agak banyak mulut . biasalaa perempuan . *ehh zatie , kau perempuan jugak laa :p* tapi dia baik sebenarnyaa . dia agak berkira sikit . takmacam cik mon . dia suka mengarah itu dan ini sesedap cita rasa mulut dia . <----*cakap bisik-bisik* xD

>> zariq
anak kepada cik mon dan cik yah . dia anak kedua . dia yang banyak menghabiskan masa kat sini . kadang dia bukan jaga kilang pun , dia tidur dalam pejabat weyhh . apa ingat aku taknampak ke ? :p dia nie suka nyanyi jerit2 . kalau datang jee , mesti dia bukak radio kuat2 . pekak ahh weii ! tapi dia handsome 
#Ehh ? >.<

>>kak fida 
dia nie kerani a.k.a cashier kat MK Berkat . dah kahwin ada anak sorang . tapi gaya dia macam anak dara ._. dengan fone dia , fone ap tahh . yg penting android . ahh , memang aku ingat dia belum kahwin kalau tengok dengan gaya dia tuu :p

>> kak enon 
dia nie partner aku . dia sesama packing . akak nie laa aku kenal mula2 start kerja kat sini . dia nie janda . suami dia meninggal sakit jantung . kesian kak enon T_T

>>kak janna 
dia nie sekampung dengan aku . ehh , sedara sekali . tapi sedara yg kiranye jauhh laa . dia laa yg tanya kan cik mon , ada tak kerja kosong untuk aku . ehhee , oke . sayang kak janna :*

>> wak minah 
dia nie agak pendiam . takbanyak sangat cakap . cakap pun slow jee . aku macam nak suruh jee dia cakap kuat sikit . ahhaa :p *aku taktawu sangat pasal dia*

>>wak sum
okee , dia nie kalau ketawa . mak aihhh . takpayah cakap ahh weii . dia nie pun suka bercerita . kadang cerita yg semalam dia dah cerita pun , dia cerita lagi . ahh , layan jelaaa ._.

>> wak yem 
dia peramahh . ehhee , dia nie mak mertua cikgu ana . siape tuu ? cikgu tadika aku :p dia pun , kalau dah ketawa , macam taktawu nak behenti . wakaka xD

>>kak minah 
aku takberapa nak minat dengan dia nie . dia kaki kipas . kbye !

>>wak bahyah
nenek yang comel . ehhee . dia nie nenek yg up to date youu ! :p aritu dia pakai skirt labuh yg jadi trend sekarang , tapi bukan yg kembang tuu . ahh , memang comel ^^

>>wak bumi 
nama dia agak unik . nenek nie kecik jee . dia suka bebel sorang-sorang . ada jee yg nak dibebelkan . ahhaa :p

>>kak nor 
dia baik . kbye :p

>>anuar
dia nie sekampung dengan aku . tapi aku taktawu akan kewujudan dia kat kampung aku -.-' bila kerja kat sini , baru laa aku kenal . dia agak annoying sikitt . dulu dia pernah excident then koma . so ,some wyres in his head was biol . err , dia oke . cuma kadang2 perangai dia agak qwertyuiop ! -_-''

>>ameer 
anak bongsu cik mon . anak cik mon yg lain aku takberapa nak kenal . dia sebaya dengan abangchik . satu sekolah . selalu kacau aku bila buat kerja . kalau dia ada konfem kerja aku takberapa nak jalan sebab melayan dia . muehehe :p



the end . bubyeeeeeeeeeeeeee :*  


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* i'm zatie . thnkyou for visit :) follow me mybe ? love you ! ^^
Shout !


Memory
Past is past . Life must go on . so , move on :)
  • Gilaa gambar . . .
  • pahit , masam , kelat , masin , tawar !
  • 6 hari berlaluuuu . . .
  • . . 2 Lelaki . .
  • Sahabat Sejati
  • Teringat . . .
  • Single Or Taken ? O_o
  • Friendship ?
  • Awesome Family
  • Newbie Here

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome