❤ Fairy Land ❤
About Me Entry Contact Me Blogskin

Gilaa gambar . . .
Rabu, 6 Februari 2013 • 5:49 PG • 0 comments
Assalammualaikum ^^


Hai hai awaq . ye awaq yang tengah baca entry nie . thankyou singgah sini :)
jap jap . cuba tengok sekeliling blog nie . wink wink ^^ dah tukar blogskin ahh . setelah berhari-hari carik blogskin yang lawa . banyak sangat yang cantik . taktawu nak pilih :p lepastuu edit sana , edit sini dan akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaa . . .
siap jugakk . pheww ~ *lap peluh kat dahi . haha xD



actually , aku takde idea nak update pasal ape . ehheeehe >.<
tapi tadi tengok pic dalam fone . terus ada idea . something simple . kalau baca tajuk jee , mesti terbayang kamera , posing , dan yg sewaktu dengannya . nak nak lagi kalau kamera DSLR . wwaaaa ~ ada siapa tak yang nak bagi secara free ? please ^^ haha . mimpi je laa weii .


aku nie bukan jenis yang pantang nampak kamera . aku macam tak amik kesah sangat . yelaa , semua tuu depends pada minat kita . haa , bestie aku semua mang rajin nak bergambar , posing2 gitu . hehew :p suka tengok diaorang . comel jee :) kalau dulu mang aku taksuke nak amik gambar bila diajak . TAPI sejak aku mula sekelas dengan Ezza , Nasha and Yamin yang memang suka bergambar , perasaan taksuke tuu mula hilang sikit demi sikit . diaorang laa nie yang MENJEBAKKAN diri aku nie . hahaha xD lama-lama aku jadi takkesah . tapi tengok keadaan jugakk . tengok orangnya jugak . siapa yang nak bergambar tuu :p 
aku bukan memilih okee . just kadang ada yang tak berapa nak suka or rimas or whatever laa kan . mungkin sebab tuu selama nie aku taksuke . 








TAPI

kalau kat rumah , aku mang suke amik gambar :p amik gambar sendiri . haha xD kalau nak keluar jee siap cecepat then snap pic dengan ain sekalii .  amik punya banyak , last-last padam . hahahahaha :D ada jee yang takkena dengan gambar tuu . *gambar aku , biar laa :p

..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





macam2 aksi ada . haha :p rindu sangatttt kat koranggg :'(









tata . see yaa ! :D


PASTFUTURE
Hello;
Hi *wave hand* i'm zatie . thnkyou for visit :) follow me mybe ? love you ! ^^
Shout !


Memory
Past is past . Life must go on . so , move on :)
  • pahit , masam , kelat , masin , tawar !
  • 6 hari berlaluuuu . . .
  • . . 2 Lelaki . .
  • Sahabat Sejati
  • Teringat . . .
  • Single Or Taken ? O_o
  • Friendship ?
  • Awesome Family
  • Newbie Here

  • Big Clap!
    Template :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome